Näin, nyt on reissut reissattu ja kotona ollaan.

Vaihtoaika sujui kivasti, mutta en ole koskaan ollut näin iloinen Suomeen pääsystä!

Yliopistoaika Hertfordshiren yliopistossa oli mielenkiintoinen. Siellä fyssariopiskelijat opiskelevat PALJON syvemmin asiat. Siellä fyssarit opiskeli mm. lääkkeitä, trakeostomian tekemistä ym. Mulla oli hieman tyhmä olo tunneilla. Luokka oli todella mukava, sain pari hyvää kaveria. Asuin kuitenkin toisessa kylässä, joten en päässyt juhlimaan heidän kanssaan kuin vain kerran. Olo oli hieman yksinäinen välillä.

Opiskelun jälkeen mulla oli 2 viikon loma, jolloin sain töitä farmilta. Se on sellainen suhteellisen iso paikka, johon perheet menee viettämään synttäreitä tai viettämään päivän. Farmilla on mielettömästi eläimiä, kauppa ja pari kahvilaa ja lasten leikkipaikkoja. Sain sieltä myös kesäksi töitä:)

No, "loman" jälkeen muutin Bedfordiin, jossa menin sairaalaharjoitteluun. Olin paikassa, johon ihmiset tulivat ajanvarauksella sekä teimme myös kotikäyntejä. Paikka oli mielettömän hauska ja opin todella paljon. Ohjaava fyssarini oli todella ihana ja hän selitti minulle hyvin perinpohjaisesti asiat ja piti huolen että ymmärsin. Kaupunki oli ihana, keskellä oli joki ja satoja joutsenia. Aamulenkki oli kiva tehdä joen ympäristössä. Kämppä oli ihan jees, hieman tylsä koska ei ollut telkkaria eikä kavereita. Onneksi vieressä oli henkilökunnan kuntosali, jossa yritin viettää mahdollisimman paljon aikaa:)

No, nyt olen sit kotona ja on ihana nähdä pahettä ja suomalaista luontoa ja elämäntapaa:D

Ilmoittauduin myös Helsinki City Maratonille, joten treenaus jatkuu.

moimoi