moi,

taa viikko on international week taalla, eilen soin ruotsalaisen lounaan (ilmainen) ja tanaan on tanssia ja musiikkia ja ilmaista ruokaa taalla yliopiston kampuksella, luultavastikin aiheena on afrikka ja etela-amerikka. Perjantaina on Irlanti-paiva ja tan yliopiston klubilla saa ilmaista Guinnes-olutta tai whiskeya, koska lauantaina on St. Patrick's day, mika on irlantilaisten kansallispaiva. Eli lauantaina on mielettomasti humalaisia liikenteessa.

Mulla ei ole tanaan koulua, mutta oli pakko tulla tanne tekemaan kouluhommia (ja syomaan ilmaista ruokaa;) ). ensi viikolla on selkaydinvamman opetus muille opiskelijoille. Olen lainannut taalta kirjastosta pari aiheeseen liittyva kirjaa, mutta en ymmarra mitaan:/ ei kiva. Pitaa menna harnaamaan opettajia, et ne vahan auttais mua tassa.

Odotan perjantaita tosi paljon, mennaan ISOLLA porukalla Lontooseen Ministry of Sound-klubille. Siella on reivit, jossa Riisin pari kaveria on dj:na (Lock Up ja Energy). Tapaan kaikki (Riisin ja sen 20 kaveria) Lontoossa ja sit mennaan klubille. Me ollaan VIP-listalla:) JEE!

Mun pitais ostaa uudet kengat, kun mun varpaat tulee lapi naista mun valkosista Niken lenkkareista. Olenkin menossa tanaan 'hieman' shoppailemaan :D

well,

moikka.

 

Ainiin, paatin nyt, kun en sita Lontoon maratonia voi juosta, juoksen Helsinki city marathonin elokuussa :)