hooh, kun kone on hidas..

Siis, olen taalla englannissa, taman viikon ollut edenbridgessa ja huomenna muutan hatfieldiin opiskelemaan. Jannittaa vahasen.

Lauantaina lento ja koko matka tanne meni kivasti. Lento kyllakin tuntui maaliman pisimmalta, mutta onnekseni ei ollut melkein yhtaan "pomppuja". Oli kylla shokki kun kapteeni alkoi puhua kivalla "kuulostaa-ihan-terroristi-aksentilta"-aksentilla. No pieni paniikki iski, eika kanssamatkustajien huolestuneet katseet auttaneet paniikin poissaamisessa. Noh, kone lahti ja kapteeenihan oli oikea keskustelija. Ensiksi se kuulutti jotain, puolia en ymmatanyt ja puolet han anteeksipyyteli omaa kansalaisuuttaan (koska tiesi, etta ihmiset olivat hieman huolestuneita) ja kertoi etta he kaikki kapteenit ovat vain ihmisia. Noin puolen tunnin paasta tasta keskustelusta han aloitti uuden, jossa kertoi ummet ja lammet lentokoneiden tekniikasta, bensan kulutuksesta, kuinka kone tankataan, ym ym. ja tata kesti noin puolisen tuntia. Ja sit ihan just just tulimmekin lontooseen ja saa oli lammin.

Pari ekaa paivaa meni kivasti, piti ostaa uusi kesatakki, koska en tajunnut tuoda sellaista suomesta ja taalla on todella kuin kesa. Lenkilla voi kayda lyhyet housut ja tpaita paalla. 

Tiistaina sitten kavin siella hatfieldissa. Mulla oli haastattelu siihen asuntolaan. Junamatka sinne lontoosta on lyhyt, vain n. 20min. Katselin siina samalla maisemia, ja huomasin, etta mun yliopisto oikeasti ON kaukana asuntolasta. Yhden junapysakin ja siita viela enemman. hohhoh. Olin viela ajatellut kavella sinne aamuisin (kartalta katsottuna kaikki nayttaa olevan lahella toisiaan), mut enpa taida enaa.

No, hostelli oli hieman hmh, miten sen nyt sanoisi, sotkuisella alueella. Vieressa oli paljon autokorjaamoita ja se paikka naytti muutenkin hieman likaiselta ym. No menin asuntolaan sisaan ja haastatteluun. Multa kysyttiin kaikki huumeiden kaytosta, alkoholiongelmista, poliisiasioista tai jos oli muita ongelmia. No mietin siina samalla, etta minkakohan takia heidan pitaa niita kysella ja se sitten selvisi. Hostellissa EI asu muita opiskelijoita eika vaihto-opiskelijoita, siella asuu huumeistavieroutuvia, alkoholiongelmastavieroutuvia, henkiloita joilla on vanhempiensa kanssa ongelmia ym...Minahan melkein hypin ilosta! No, jos mun tuutor-opettaja on mulle tuota suositellut, niin eihan se niin paha voi olla, eihan? Riisin kaveri sanoi, etta tuohon hostelliketjuun kuuluu muitakin rakennuksia, ja kuulema tama minun hostelli on kaikkein rauhallisin niista kaikista. huh-huh. Tuo kyseinen kaveri ja Riisi kylla sanoivat, etta jos en halua asua tuolla hostellissa, olen tervetullut asumaan hanen luonaan. No eikohan se siita.

No, mulla aika loppuu talla koneella. Kirjoittelen taas.

 

Ainiin, ps. kantsii kayda katsomassa sellainen leffa kuin HOT FUZZ, mielettoman hyva, samat tekijat kuin Shaun of the Deadissa ja Spacedissa.