Puolitoista viikkoa koulua jäljellä, huomenna seminaari, jota väsättiin kaverin kanssa koko tämä päivä, ysistä neljään istuttiin tietokoneella....

Tänään on luokan pikkujoulut ja parin läksiäiset, vaihtoon lähtevät:) olen jo laittautumassa ja kohta lähden hiipimään kohti juhlapaikkaa:) En löytänyt tonttuhattuani, löysin joulustetsonin sitimarketista, mut en sit kuiteskaa ostanu sitä... Viime Pikkujouluihin ostin punaisen (karmean) kirpparimekon ja liimasin siihen tähtiä, asuin sillon omassa kämpässä Koulukadulla ja sinä iltana oli se kuhee lumimyrsky ja mun piti kävellä toiselle puolella kaupunkia...ei kiva:(

Minäkin olen ehkä kenties pääsemässä Englantiin vaihto-oppilaaksi helmikuun lopusta kesäkuun alkuun:) Englannin yliopistolta ei ole vielä tullut sitä VIIMEISINTÄ tietoa, että onko minut hyväksytty sinne, tai siis onko minulle harjoittelupaikka siellä jossain. Eilen kylläkin tuli mailia, että minulle on löytynyt sairaalapaikka, kuntouttaisin vanhuksia, ensimmäisen kuukauden olisi yliopistolla opiskelemassa muiden opiskelijoiden kanssa:) Heidän pitää kuitenkin vielä VARMISTAA-varmistaa, että minulle OIKEASTI on tuo kyseinen paikka varattu.....peukut pystyyn, haluan sinne niiiiiiiiiiiin paljon.

Mun kesäsuunnitelmat on vähän muuttuneet, mun piti mennä Englantiin kesätöihin, mutta eilen koulussa sanottiin, että olisi ihan jees, jos aloittaisimme tekemään opinnäytetyötä...:) ja miten ihmeessä minä sitä kyhäisin parini kanssa, jos olen Englannissa....? Pitää ehkä vuoden alussa etsiä töitä Savonlinnasta:) ihan kiva olisi oikeestaan olla täällä kesä, kun en koskaan ole ollut Oopperajuhlilla...

no, kuiteski, jag vill gå:)