Jepulisjeejee...

vika päivä töissä...huooh...Mä just päätin, että mä jään ikuisiksi ajoiksi opiskelijaksi, koska tää työ elämä on NIIIN väsyttävää.;)

Mä sain eilen muistitikun koneeseen, ja täytyy kyl sanoa, etten ole millään teknisellä ajatusvoimalla siunattu...siis miten voi olla, että joku tommonen pikkuriikkinen härveli voi synnyttäää tämmöstä päänvaivaa? Mä taisin heti ensiks tuhota mun raportin, joka piti tehdä tän harjoittelun aikana...tai nii must ainaki tuntuu, mut hyvässä lykyssä löydän sen jostain idioottihelposta paikasta...:/

Mä eilen leivoin myös rahkapiirakoita, tai siis jos niitä sellaisiksi voi edes sanoa...hyvältä maistu, mut mä en saanu niistä semmosia kauniin pyöreitä..ne oli semmosia kahdeksankulmaisia hirvityksiä...:) mut eihän se ulkonäkö ratkaise, se on se sisin...;)

jee, taas lähden viimeistä kertaa kiusaamaan potilaita.

I'll Be Back!